Częste pytania / FAQ




PYTANIA DOTYCZĄCE DOSTAWY I PŁATNOŚCI
Czy klient zostanie poinformowany o wysyłce?
Czy jest możliwa wysyłka za granice kraju?
Czy jest możliwa płatność kartą w sklepie?


PYTANIA DOTYCZĄCE PRODUKTÓW DYMO
Szukam konkretnej taśmy/etykiety - jak ją znaleźć?
Które drukarki najlepiej sprawdzą się w pracy w trudnych warunkach przemysłowych?
Które drukarki najlepiej sprawdzą się w pracy w biurze np. do tworzenia etykiet adresowych i logistycznych
Chcę opisać kable, które taśmy będą pasować do tego zadania?
Czy taśmy Dymo są odporne na wilgoć, temperaturę i czynniki chemiczne?
Potrzebuję konkretny wymiar etykiet Dymo, czy można zamówić inny niż podane na stronie sklepu?
Czy istnieją odporne na wilgoć i temperaturę etykiety wykonane z plastiku/folii?
Czy potrzebuję tuszy czy tonerów do drukowania?
Które drukarki są mobilne i mogę używać ich w terenie?
Czy program do tworzenia etykiet adresowych jest dołączony do drukarki?
Czy na klawiaturze drukarek przenośnych Dymo znajdują się polskie znaki


PYTANIA OGÓLNE
Czy sklep stacjonarny znajduje się tylko w Warszawie?
Gdzie znajduje się sklep stacjonarny? Jak do nas dojechać?
Jak długo trwa realizacja zamówienia w naszym sklepie?
Czy można uzyskać rabat na produkty?
Czy do zrobienia zakupów w Dymosklepie niezbędne jest założenie konta?
Czy jest możliwość złożenia zamówienia telefonicznie?
W jakiej formie jest możliwe złożenie zamówienia?
Czy jest możliwość wystawienia faktury VAT?
Czy nasz sklep stacjonarny jest otwarty również w sobotę?
Co w przypadku kiedy nie otrzymałem potwierdzenia zamówienia?
Czy jest możliwość zrezygnowania z zamówienia po jego złożeniu?


PYTANIA DOTYCZĄCE DOSTAWY I PŁATNOŚCI
Czy klient zostanie poinformowany o wysyłce?

Tak, nasz klient otrzymuje mailowe potwierdzeniem wysyłki wraz z numerem listu przewozowego.

Czy jest możliwa wysyłka za granice kraju?

W porozumieniu z zamawiającym możemy zrealizować wysyłkę do krajów Unii Europejskiej. Prosimy o kontakt e-mailowy w celu ustalenia kosztów dostawy. Koszt dostawy jest uzależniony od państwa, do którego będzie kierowane zamówienie.

Czy jest możliwa płatność kartą w sklepie?

Tak, jest możliwość płatności kartą w naszym sklepie.


PYTANIA DOTYCZĄCE PRODUKTÓW DYMO
Szukam konkretnej taśmy/etykiety - jak ją znaleźć?

Należy skorzystać z naszej wyszukiwarki dostępnej na stronie głównej dymosklep.pl

Które drukarki najlepiej sprawdzą się w pracy w trudnych warunkach przemysłowych?

Proponujemy specjalistyczne drukarki typu Rhino lub Dymo XTL

Które drukarki najlepiej sprawdzą się w pracy w biurze np. do tworzenia etykiet adresowych i logistycznych

W tym przypadku najlepiej sprawdzają się drukarki typu Label Writer

Chcę opisać kable, które taśmy będą pasować do tego zadania?

Jeśli planujesz flagować kable najlepiej sprawdzą się tu taśmy winylowe lub nylonowe. Są bardzo elastyczne. Jeśli natomiast planujesz użyć materiału termokurczliwego to proponujemy rurki termokurczliwe Rhino lub XTL.

Czy taśmy Dymo są odporne na wilgoć, temperaturę i czynniki chemiczne?

Tak, nawet podstawowe taśmy Dymo D1 są odporne na wilgoć oraz promieniowanie UV, nie blakną, nie łuszczą się. Lepszym rozwiązaniem jest użycie taśm specjalnych Rhino czy XTL: winylowe, poliestrowe czy nylonowe. Wytrzymują temperaturę od -18 stopni aż po 90 stopni Celsjusza. Charakteryzują się również odpornością na rozpuszczalniki i substancje chemiczne. Są również odporne na wilgoć.

Potrzebuję konkretny wymiar etykiet Dymo, czy można zamówić inny niż podane na stronie sklepu?

Niestety nie, Dymo produkuje już zwymiarowane 30 rodzajów etykiet.

Czy istnieją odporne na wilgoć i temperaturę etykiety wykonane z plastiku/folii?

Tak, są to etykiety określone jako Durable. Są odporne na wodę, rozpuszczalniki, oleje i temperaturę od -18 do 50 stopni. Pasują do drukarek typu Label Writer.

Czy potrzebuję tuszy czy tonerów do drukowania?

Nie, Dymo opracowało technologię druku termosublimacyjnego, dzięki czemu napis jest wyraźny, nie blaknie i nie potrzebuje żadnych dodatkowych akcesoriów do druku.

Które drukarki są mobilne i mogę używać ich w terenie?

Do zadań elektroinstalacyjnych polecamy serię Label Manager. Natomiast do zadań przemysłowych najlepiej nadają się drukarki Rhino lub XTL.

Czy program do tworzenia etykiet adresowych jest dołączony do drukarki?

Tak. Jeśli natomiast potrzebujesz najnowszego oprogramowania lub posiadasz samą drukarkę należy skorzystać ze strony producenta Dymo.com. Można pobrać najnowszą wersję oprogramowania Dymo label.

Czy na klawiaturze drukarek przenośnych Dymo znajdują się polskie znaki

Tak, najczęściej jest na nie oddzielny klawisz.


PYTANIA OGÓLNE
Czy sklep stacjonarny znajduje się tylko w Warszawie?

Nasz sklep stacjonarny znajduje się tylko w Warszawie. Inne miasta obsługujemy z pomocą kurierów oraz Poczty Polskiej.

Gdzie znajduje się sklep stacjonarny? Jak do nas dojechać?

"Nasz sklep stacjonarny znajduje się w Warszawa (dzielnica Dolny Mokotów) przy ulicy Kierbedzia 4, w budynku Agpol. Dojechać do nas można zarówno samochodem (zapraszamy do zakładki kontakt – lokalizacja naszego sklepu na mapce), jak i komunikacją miejską (najbliżej autobusy: 107 i 119)."

Jak długo trwa realizacja zamówienia w naszym sklepie?

Termin realizacji zamówień jest uzależniony od kilku czynników: formy płatności, sposobu dostawy, dostępności produktów lub czy produkt jest grawerowany czy nie. Przykładowo, jeżeli produkt jest dostępny w naszym sklepie, wysyłkę takiego zamówienia realizujemy w ciągu 24h (przy formie płatności za pobraniem lub online, bądź od zaksięgowania środków na naszym koncie w ciągu 24h). W przypadku, jeśli towar nie jest dostępny w naszym magazynie, czas realizacji zostanie wydłużony a klient zostanie poinformowany o opóźnieniu. Informację o czasie realizacji zamówienia można uzyskać również telefonicznie, podając wybrane produkty.

Czy można uzyskać rabat na produkty?

Rabaty są ustalane indywidualnie. Są uzależnione od modeli produktów i zamawianej ilości. Informacji o możliwym rabacie udzielimy drogą mailową.

Czy do zrobienia zakupów w Dymosklepie niezbędne jest założenie konta?

Nie wymagamy założenia konta. Niezbędne jest jedynie prawidłowe wypełnienie formularza wysyłkowego.

Czy jest możliwość złożenia zamówienia telefonicznie?

Tak, jest możliwość złożenia zamówienia telefonicznie, pod warunkiem, że zamówienie jest realizowane za pobraniem. W innych przypadkach wymagamy zakupów przez naszą stronę www.dymosklep.pl lub poprzez kontakt e-mailem.

W jakiej formie jest możliwe złożenie zamówienia?

Zamówienie możemy złożyć na trzy sposoby: online, telefonicznie, lub e-mailowo.

Czy jest możliwość wystawienia faktury VAT?

Tak, Dymosklep wystawia faktury VAT zarówno w sklepie stacjonarnym jak i internetowym. W przypadku chęci otrzymania faktury VAT, prosimy o wypełnienie odpowiednich danych w koszyku lub podanie ich obsłudze sklepu stacjonarnego.

Czy nasz sklep stacjonarny jest otwarty również w sobotę?

Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 9-18. Dłużej pracujemy w okresie Świąt Bożego Narodzenia. Natomiast zamówienia internetowe przyjmujemy całą dobę, 7 dni w tygodniu.

Co w przypadku kiedy nie otrzymałem potwierdzenia zamówienia?

W przypadku nie otrzymania e-mailowo potwierdzenia zamówienia, prosimy o sprawdzenie swojej poczty w folderze spam. W innym wypadku, prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mailowy ze sklepem w celu sprawdzenie poprawności wpisanego w formularz adresu e-mailowego.

Czy jest możliwość zrezygnowania z zamówienia po jego złożeniu?

"Jeśli towar nie został jeszcze wysłany, zamówienie można anulować. W takiej sytuacji prosimy o kontakt e-mailowy lub telefoniczny ze sklepem. W przypadku już opłaconego zamówienia należność zostanie Państwu zwrócona na konto. Natomiast jeśli towar został już wysłany konsumentowi, przysługuje na podstawie art. 27 Prawa konsumenckiego prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 Prawa konsumenckiego. Termin odstąpienia od umowy zawartej na odległość wynosi 14 dni od momentu wydania rzeczy, a do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem."""

Masz wątpliwości?

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Akceptuję