Zakupy w Dymosklepie są bardzo proste i składają się z 3 prostych kroków
Krok 1 - wybór produktów w Dymosklepie
Produkty dostępne w Dymosklepie można wybierać korzystając z górnego menu (Drukarki, etykiety, taśmy itp..)
Po wybraniu grupy produktowej pojawia się lista, którą można doprecyzować korzystajać z filtrów (np rozmiar, kolor itp.) po lewej stronie.
Można również wpisać w wyszukiwarkę interesujący Cię produkt np drukarka etykiet.
Jeśli natomiast nie wiesz co wybrać z bogatej oferty Dymo na drukarki lub taśmy skorzystaj z naszej intuicyjnej wyszukiwarki: szukam drukarki/szukam taśmy
Krok 2 - złożenie zamówienia w Dymosklepie
Jeżeli podjąłeś decyzję o zamówieniu produktu (np.: drukarka dymo etykiet LabelWriter 450), naciśnij przycisk "Do koszyka". W prawej kolumnie pod napisem "Twój koszyk" zobaczysz listę produktów, które się w nim znajdują (np.: drukarka etykiet LabelWriter 450), kwotę do zapłaty za nie i wartość całego zamówienia. Jeśli skompletowałeś koszyk i wiesz, co chcesz zamówić, zatwierdź zamówienie, klikając "Zamawiam".
Krok 3 - zapłata i dostarczenie towaru
W e-mailu, który otrzymasz znajdziesz wszelkie niezbędne dane do dokonania wpłaty za zamówiony towar. Każde zamówienie posiada swój unikalny nr zamówienia, na kóry możesz sie powołać podczas kontaktu z nami. Zamówiony towar wysyłamy kurierem lub pocztą po otrzymaniu wpłaty na nasze konto lub towar wysyłamy za pobraniem. Razem z towarem otrzymasz fakturę/dowód zakupu.
GWARANCJA
Wszystkie produkty firmy DYMO - LabelWriter, LabelManager, Rhino i XTL - objęte są dwuletnim okresem gwarancyjnym. Pamiętaj aby zachować dowód zakupu drukarki!.
ODBIÓR OSOBISTY
Zapraszamy również po odbiór osobisty produktów Dymo do naszego biura handlowego przy ul. Kierbedzia 4 (dokładny adres podany jest w kontakcie). Odbierać można codziennie od poniedziałku do piątku w godz. 9 - 17.00 po uprzednim kontakcie telefonicznym. Dokonując zakupów mogą Państwo wybrać najdogodniejszą w danej chwili formę płatności: